2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212

2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212

€48.04 €26.42
Op voorraad
i15400

Soort Unit: stuk
    Gewicht Pakket: 0.45kg (0.99lb.)
    Afmeting Pakket: 15cm x 10cm x 5cm (5.91in x 3.94in x 1.97in)
  • grootte: S, M, L, XL
  • Geslacht: Vrouwen
  • Buitenkleding: Trench
  • Decoratie: Knoop,Pockets,Sashes
  • Type: Slim
  • Modelnummer: women trenchcoat
  • Afdichtingen: Single Breasted
  • Stof: Broadcloth
  • Merknaam: lacontrie
  • Mouwlengte (cm): Vol
  • Patronen: Plaid
  • Materiaal: Polyester,Katoen
  • Kraag: Omvouwkraag
  • Stijl: Casual
  • Clothing Length: Lang
  • Style: Fashion

• MAATTABEL Size (cm) Kleden Lengte Schouder Buste Mouw Zoom Cirkel S 100 48 98 M 101 49 102 L 102 50 106 XL 103 51 110 1 INCH = 2.54 CM Tips: Item gemeten hand, kan het 2-3 cm verschillende, en verschillende monitoren kan een beetje differnt van de kleur op de foto, deze info Maat alleen voor uw referentie.
    1) koper: Hallo, verkoper, alle items in uw winkel zijn gratis verzending of niet?
    Myfavourite: ja gratis verzending voor China Post Air Mail.
    2) koper: Hallo, verkoper, kunt u ons helpen om de juiste maat? Welke maat moet IK nemen?
    Myfavourite: U kunt de grootte volgens onze maattabel, maar er is een afwijking van 1-5 cm als de reden van het leggen ontspannen. U kunt ons gewicht en hoogte te kiezen size.
    3) koper: Hallo, verkoper, IK niet mijn pakket ontvangen, wat gaande? Waarom kan IK niet de tracking nummer? Is het ongeldig?
    Myfavourite: Hallo vriend, we hebben om de post, misschien ze hebben om wat werkproces. En niet uploaden de informatie
    4) koper: Hallo, verkoper, kreeg IK mijn pakket, maar de kleding (broek) zijn niet hetzelfde als de foto, de kwaliteit is slecht, IK niet leuk.
    Myfavourite: Hallo, mijn vriend, we zijn zo jammer dat het item is niet hetzelfde als je verwacht, je weet wat alle item op onze winkel zijn waard met de prijs.
    5) koper: Hallo, verkoper, kreeg IK mijn pakketten, IK vind het, ook de kwaliteit is geweldig, maar het ziet er te klein op me. Wat kan ik nu doen?
    Myfavourite: Dank u voor uw ondersteuning. Wij bieden terugkeerbeleid. U kunt het item terug voor terugbetaling (verzendkosten vergoeding zal niet terugbetaald) of uitwisseling
    6) koper: Hallo, verkoper, ik de kleding, helaas het te kleine voor me. Uw maat tafel is niet nauwkeurig.

Tags: Goedkoop 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212, Hoge Kwaliteit 2018 Nieuwe Lente Vrouwen X-Lange Onder Knie Trenchcoats Windbreakers Top Fashion Casual Losse Plaid Trenchcoats Femme Kleding t212, Chinese Geul Leveranciers.

• Recensies (0)

Schrijf uw recensie

Gerelateerde producten